ddd

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

 

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, informując nas o tym pisemne lub składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@cosdlazdrowia.pl

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracaną rzecz wraz z formularzem odstąpienia od umowy należy zwróć do nas niezwłocznie na adres: "RADZIOWI" Sp. z o.o., Pustyny ul. Księża 83, Hala numer 16,  38-422 Krościenko Wyżne, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie

 

Reklamacja jakościowa

 

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: info@cosdlazdrowia.pl

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: "RADZIOWI" Sp. z o.o., Pustyny ul. Księża 83, Hala numer 16,  38-422 Krościenko Wyżne.

Do paczki zwrotnej prosimy dodać wydrukowany formularz reklamacyjny co pozwoli na szybsze rozpatrzenie zgłoszenia.

 

Reklamacja ilościowa

 

W przypadku, gdy ilość otrzymanych produktów nie zgadza się ze złożonym zamówieniem prosimy o przesłanie numeru zamówienia wraz informacją o niezgodnościach na adres: info@cosdlazdrowia.pl

Prosimy również o przesłanie zdjęć otrzymanych produktów / przesyłki na adres e-mail: info@cosdlazdrowia.pl

 

Reklamacja z tytułu uszkodzenia paczki / produktu

 

W sytuacji kiedy kurier doręcza paczkę, posiadającą widoczne ślady uszkodzenia, zgniecenia lub przepakowania, masz prawo do sprawdzenia zawartości paczki przy kurierze oraz sporządzenia razem z nim protokołu szkody.

Możesz również odmówić przyjęcia takiej paczki.

Prosimy nie odbierać uszkodzonych paczek z paczkomatów i punktów odbioru.

Jeżeli po otworzeniu nienaruszonej paczki okazuje się, że produkty uległy uszkodzeniu, bardzo prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru.

Zdjęcia prosimy przesłać na adres info@cosdlazdrowia.pl