jesień

Zdrowe przekąski, słodkości

PODKATEGORIE

RODZAJ PRODUKTU
PRODUCENT

Zdrowe przekąski na imprezę

Imprezy i spotkania towarzyskie to czas na zabawę, śmiech i kontakt z bliskimi. Powinien wiązać się przede wszystkim z uśmiechem i radością, a nie z obawami i wyrzutami sumienia. Aby nie przejmować się zanadto niepotrzebnymi kaloriami i spożytymi ilościami cukrów prostych, warto zadbać, aby na naszym imprezowym stole nie zabrakło również zdrowszych alternatyw. Mogą to być przepyszne słodkości bez cukru, takie jak ciastka czy chrupki. W jadłospisie nie może również zabraknąć wytrawnych przekąsek, takich jak orzechy lub inne bakalie.

Przekąski bez cukru na co dzień i na imprezę

Każdego czasami nachodzi ochota na małą, słodką przekąskę. Nie ma nic złego w tym, aby od czasu do czasu sięgnąć po bardziej „rekreacyjny” produkt. Jeśli zależy nam na utrzymaniu zdrowej diety na co dzień, warto zainteresować się bogatą ofertą przekąsek bez cukru. Znaleźć można wśród nich owocowe smakołyki, pełne naturalnej słodyczy prosto z natury. Nie brakuje również przepysznych ciastek, które w smaku nie odbiegają od klasycznych, ale znacznie mniej odżywczych popularnych sklepowych produktów przepełnionych cukrem i sztucznymi dodatkami. Wśród przekąsek bez cukru znaleźć można nawet pełne błonnika i witamin zamienniki dla płatków śniadaniowych. Oferta słodkich zamienników jest tak szeroka, że nawet największe łasuchy nie muszą martwić się o łatwe utrzymanie zdrowej i pełnowartościowej diety.

Zdrowe słodycze dla dzieci

W trosce o dobro naszych pociech warto zainteresować się ofertą pełnowartościowych zamienników dla niezdrowych przekąsek, tak uwielbianych przez najmłodszych. Zamiast pełnych cukru i konserwantów przekąsek, warto uzupełnić dietę dziecka w równie smaczne, ale znacznie zdrowsze alternatywy. Mogą to być klasyczne suszone owoce i batony na ich bazie. Najmłodsi uwielbiają również przepyszne pełnoziarniste płatki śniadaniowe, doskonale smakujące z mlekiem oraz jako samodzielna chrupka przekąska. Jako drugie śniadanie do szkoły świetnie sprawdzą się natomiast owocowe smakołyki, sezamowe paluszki czy też prażona kukurydza i ciecierzyca. Zdrowe słodycze dla dzieci nie tylko doskonale smakują, ale jednocześnie dostarczają całej masy niezbędnych do wzrostu i rozwoju witamin i soli mineralnych. To idealny sposób na naukę odpowiednich nawyków żywieniowych już od najmłodszych lat.

Zdrowe słodkości w szkole, pracy i w podróży

Zdrowa i smaczna dieta jest możliwa również w podróży lub podczas bardzo zabieganego dnia w szkole czy pracy. Przekąski bez cukru doskonale sprawdzą się jako szybkie drugie śniadanie lub podwieczorek. Można wsunąć je do torby czy plecaka, nie martwiąc się o przygotowywanie bardziej skomplikowanych posiłków. Owocowe przekąski mogą stanowić solidną porcję energii i witamin. Orzechy pozwolą uzupełnić dietę w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe i wiele soli mineralnych. Prażona ciecierzyca to doskonałe źródło wysokiej jakości białka. Pełnoziarniste chrupki dostarczają natomiast cennego błonnika pokarmowego oraz wysokiej jakości węglowodanów złożonych. Wszystkie te zdrowe słodkości i przekąski nie zawierają ani grama dodanego cukru prostego, dzięki czemu mogą stanowić codzienny element zrównoważonej diety.