info@cosdlazdrowia.pl

+48 530 044 043, +48 537 801 951

Formy płatności

Z uwagi na wygodę, łatwość i komfort podczas robienia zakupów stworzyliśmy dla Ciebie możliwość skorzystania z kilku form płatności. Są to: 

- ZWYKŁY PRZELEW (przedpłata na konto)
Przelew można wykonać z własnego konta wpisując numer zamówienia w tytule przelewu.
W przypadku wyboru takiej opcji zapłaty wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu należności na naszym koncie bankowym (księgowanie odbywa się kilka razy dziennie).
W zależności od banku trwa to od 24 do 48h.

Numer konta bankowego, na który należy dokonywać wpłat w banku BNP Paribas Bank Polska SA to:
Radziowi Sp. z o.o.
ul. Chopina 8a, 36-200 Brzozów
79 1750 1224 0000 0000 3995 1363.

- PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE (pobranie)
Za zamówienie zapłacisz kurierowi przy odbiorze paczki. Zamówienie złożone tą formą zapłaty realizowane jest w ciągu 24 godzin od jego złożenia.

- SZYBKIE PŁATNOŚCI: BLIK/PAYNOW MBANK
Zostaniesz przekierowany do systemu płatniczego, wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.
W przypadku wybrania płatności BLIK należy wpisać 6-cyfrowy kod z telefonu

- SZYBKIE PRZELEWY: KARTY – IMOJE.PL
Zostaniesz przekierowany do systemu płatniczego, wybierasz swój bank do przelewu bądź swoją kartę płatniczą, a następnie dokonujesz opłaty.

- PAYPAL (doliczana jest opłata 3%wartości zamówienia)
 Po kliknięciu w ikonkę PayPal zostaniesz przekierowany do systemu płatniczego. Zaloguj się na swoje konto i dokonaj opłaty.

Jeżeli w ciągu 7 dni nie odnotujemy wpłaty zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

W przypadku gdy płatność nie powiodła się (Szybkie płatności/ Blik / PayNow MBank / Szybkie przelewy / Karty - imoje.pl / PayPal) można ją ponowić poprzez kliknięcie w link w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

Pamiętaj, jeśli pojawi się problem z płatnością skontaktuj się z nami.
Biuro Obsługi Klienta pomoże Ci rozwiązać problem i podpowie co należy zrobić.