-5% Z KODEM: CZEKOLADA    Sprawdź szczegóły.

info@cosdlazdrowia.pl

+48 530 044 043, +48 537 801 951

Najczęściej zadawane pytania

I. ZAMÓWIENIA

1. Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie możesz złożyć poprzez sklep internetowy cosdlazdrowia.pl bądź telefonicznie pod nr tel. 530 044 043.

Aby złożyć zamówienie, wybierz produkt z danej kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć dany produkt, a następnie dodaj do koszyka. Po dodaniu wszystkich produktów, możemy zmieniać ich ilość za pomocą + i -. Można również usunąć produkt klikając w ikonkę kosza.

Zarejestrowani klienci mogą skorzystać z opcji „Zachowaj koszyk” i dokończyć zamówienie w późniejszym czasie. Po jej kliknięciu, na podanego maila, zostanie wysłany link do koszyka z zachowanymi produktami.

W koszyku można również wykorzystać kupony rabatowe lub zamienić uzbierane punkty lojalnościowe na rabat bądź produkt z listy.

Następnie należy wybrać sposób płatności i dostawy i kliknąć ikonę „Realizuj zamówienie”.

Zostaniesz przekierowany do formularza z danymi dostawy. Jeśli posiadasz konto w sklepie, w tym momencie możesz się zalogować. Dane zostaną uzupełnione automatycznie. Jeśli nie masz konta i nie chcesz zakładać, uzupełnij wszystkie dane.

W przypadku, gdy chcesz odebrać paczkę w paczkomacie bądź punkcie odbioru – wybierz odpowiedni punkt.

Następnie zaznacz dokument sprzedażowy jaki chcesz otrzymać ( paragon, faktura VAT, faktura odbiorca detaliczny). Zatwierdź zamówienie klikając „ Złóż zamówienie”.

Na podany adres mailowy wysłane zostanie potwierdzenie zamówienia, jeżeli taki e-mail nie trafi do Państwa skrzynki to może oznaczać, że zamówienie nie zostało poprawnie złożone.

 

2. Czy można anulować/edytować zamówienie?

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia nie ma możliwości edycji zawartości zamówienia i danych dostawy.

Jeśli chcesz anulować zamówienie skontaktuj się jak najszybciej z naszym BOK. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji, jest taka możliwość.

 

3. Gdzie można sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić w historii zamówień, po zalogowaniu się na swoje konto, bądź kontaktując się z BOK.

O każdym etapie realizacji zamówienia poinformujemy Cię również mailowo.

 


 

II. REJESTRACJA

1. Czy mogę zrobić zakupy bez zakładania konta?

Tak, nie jest wymagane zakładanie konta. Przy składaniu zamówienia pomiń opcję logowania do konta.


2. Jak się zalogować?

Aby się zalogować kliknij w prawym górnym rogu strony opcję

Wpisz swojego e-maila oraz hasło. Gdy nie pamiętasz hasła kliknij „Przypomnij hasło”.

3. Jak założyć konto w sklepie?

Rejestracji konta można dokonać klikając w ikonkę „Zaloguj się” w prawym górnym rogu, a następnie „Nowy klient”.
Logować mogą się tylko klienci, którzy dokonali rejestracji na stronie naszego sklepu: https://www.cosdlazdrowia.pl/register


4. Jak usunąć konto?

Aby usunąć konto należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie bądź mailowo.

 


 

III. PŁATNOŚCI

1. Jak opłacić zamówienie?

Zamówienie można opłacić u kuriera przy odbiorze przesyłki, dokonując przelewu na nasze konto, kartą kredytową bądź też korzystając z systemu szybkich i bezpiecznych płatności online.

2. Mam problem z płatnością online, czy mogę zrobić zwykły przelew?

Tak, jak najbardziej. Jeśli płatność online się nie powiedzie, można dokonać zwykłego przelewu bankowego na nasze konto:
https://www.cosdlazdrowia.pl/nr-konta-bankowego, wpisując w tytule numer zamówienia.

3. Jak ponowić płatność online?

Jeśli posiadasz konto w sklepie, możesz ponowić płatność klikając w historię zamówień, a następnie opcję "ZAPŁAĆ". Można również opłacić zamówienie poprzez link do płatności przesłany w e-mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

4. Czy można otrzymać fakturę do zamówienia?

Tak, można otrzymać fakturę VAT bądź na osobę prywatną podając odpowiednie dane przy składaniu zamówienia.

5. Nie otrzymałem w paczce dokumentu sprzedaży

Dokument sprzedaży (paragon / faktura) przesyłany jest w formie elektronicznej w momencie nadania paczki na adres e-mail podany w zamówieniu.

6. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na wpłatę czekamy 7 dni od otrzymania zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

7. Czy posiadacie konto walutowe?

Tak, posiadamy konto walutowe. Jeśli chcesz robić wpłatę w innej walucie niż PLN skontaktuj się z nami.

 


 

IV. WYSYŁKA I DOSTAWA


1. Jakie są formy dostawy zamówienia?

Metody i koszty dostawy można sprawdzić na stronie: https://www.cosdlazdrowia.pl/koszty-dostawy

2. Kiedy otrzymam zamówiony towar?

Czas realizacji zamówienia szacowany jest od momentu potwierdzenia złożenia zamówienia bądź zaksięgowania wpłaty. Przewidywany czas realizacji wynosi od 24h do 48 h. W przypadku dużych zamówień czas realizacji może ulec wydłużeniu. Ustalamy w takim przypadku orientacyjny czas realizacji zamówienia.

3. Czy można zamówienie odebrać osobiście?

Niestety obecnie nie ma takiej możliwości.

4. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Tak, wysyłamy przesyłki do większości krajów na terenie Europy. Szacunkowy koszt wysłania paczki do 26kg to 75 zł.
Jeśli chcesz się upewnić, czy wysyłamy przesyłkę do twojego kraju - skontaktuj się z nami.
Aktualnie nie realizujemy wysyłki do Wielkiej Brytanii.

 


 

V. KODY RABATOWE, ZNIŻKI

1. Gdzie wpisać kod rabatowy?

Kupony rabatowe można zrealizować w koszyku, pod listą produktów. Po wprowadzeniu kuponu prosimy kliknąć w ikonę WYKORZYSTAJ KOD RABATOWY

2. Uzyskany rabat jest niższy niż oczekiwany, dlaczego?

Rabat nie nalicza się na produkty będące aktualnie promocjach, mega okazjach i wyprzedażach (Produkty nierabatowane) . Promocje i rabaty nie łączą się.

3. Jak wykorzystać punkty lojalnościowe?

Punkty z programu lojalnościowego można zbierać i wykorzystywać jedynie po wcześniejszym zarejestrowaniu się i zalogowaniu się na stronie naszego sklepu.
Pod lista zakupów znajduje się … Wybierz odpowiedni % zniżki bądź produkt z listy, a następnie zatwierdź wybór klikając „Wykorzystaj punkty”.

Szczegółowe informacje dotyczące programu lojalnościowego znajdziesz tutaj: https://www.cosdlazdrowia.pl/vivio-klub

4. Newsletter

Zapisując się do newslettera https://www.cosdlazdrowia.pl/newsletter, otrzymasz jednorazowy kod rabatowy o wartości 10zł (minimalna wartość zamówienia 100zł)

5. Jestem stałym klientem, czy otrzymam jakiś rabat?

Dla stałych klientów proponujemy skorzystanie z programu lojalnościowego:
https://www.cosdlazdrowia.pl/vivio-klub

 


 

V. ZWROTY I REKLAMACJE

1. W jaki sposób zwrócić zamówiony towar?

W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, można odesłać pełnowartościowy, nieotwierany towar bez podania przyczyny na adres:

Zwrot paczek:

"RADZIOWI" Sp. z o.o.
Pustyny ul. Księża 83 (Hala numer 16)
38-422 Krościenko Wyżne

Koniecznie dodaj do paczki informację, którego zamówienia dotyczy zwrot.

2. Otrzymałem uszkodzony towar, co zrobić?

Skontaktuj się z nami telefonicznie na nr 530 044 043 bądź mailowo na adres: info@cosdlazdrowia.pl, prześlij zdjęcie uszkodzonego produktu/ów oraz przesyłki z zewnątrz. Zachęcamy również do sprawdzania przesyłek w obecności kuriera.

3. Otrzymałem towar wadliwy / niezgodny z opisem, co robić?

Prześlij reklamację na naszego maila info@cosdlazdrowia.pl bądź zadzwoń na numer 530 044 043. Opisz krótko problem, dołącz zdjęcie produktu i najlepiej etykiety z widocznym numerem partii.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, jednakże zazwyczaj staramy się udzielić odpowiedzi w ciągu 24h.

Więcej informacji o odnośnie reklamacji wraz z formularzem zwrotu znajdziesz tutaj:
https://www.cosdlazdrowia.pl/zwroty-i-reklamacje