info@cosdlazdrowia.pl

+48 530 044 043
+48 537 801 951

Kontakt

sprawdź promocje

Regulamin

Saldo swoich punktów możesz sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto.

  1. 1. Postanowienia wstępne

a) Program lojalnościowy, zwany też „KLUB COŚ DLA ZDROWIA” skierowany jest do osób dokonujących zakupów w sklepie internetowym cosdlazdrowia.pl.

b) Program prowadzony jest wyłączanie za pośrednictwem sklepu internetowego cosdlazdrowia.pl, wyłącznie dla zalogowanych Uczestników.

c) Jest to program punktowy, który opiera się na udzielaniu punktów za złożenie zamówienia wg Ustalonego przelicznika.

d) Klienci, którzy uczestniczą w Klubie (dalej zwani „Uczestnikami”), otrzymują korzyści na zasadach określonych w Regulaminie. Uczestnictwo może wiązać się z uprawnieniem do wzięcia udziału w szczególnych akcjach lub promocjach przeznaczonych dla Uczestników i uzyskaniem dodatkowych korzyści (np. otrzymanie dodatkowych punktów lub gratisów). Zasady takich akcji będą komunikowane za pośrednictwem strony cosdlazdrowia.pl oraz kanałów social media.

e) Poniższy regulamin stanowi podstawę działania Programu, jak również określa prawa i obowiązki jego Uczestników oraz Organizatora.

 

  1. 2. Organizator

a) Uczestnik – osoba fizyczna, która założyła konto na stronie cosdlazdrowia.pl oraz dokonała zakupów na ww. stronie.

b) Organizator – właściciel sklepu internetowego cosdlazdrowia.pl tj., „RADZIOWI” Sp. z o.o. z siedzibą w Brzozów, pod adresem ul. Chopina 8b 36-200 Brzozów, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0 000 611 149, posiadająca NIP 686-168-73-49.

 

  1. 3. Warunki uczestnictwa

a) Uczestnictwo w Programie jest bezpłatne.

b) Udział w Programie może wziąć każda osoba fizyczna, która jest osobą pełnoletnią lub jej opiekun wyraził zgodę na przystąpienie do udziału w Programie.

c) Warunkiem wzięcia udziału jest założenie konta na stronie cosdlazdrowia.pl.

 

  1. 4. Korzyści związane z uczestnictwem

a) Za dokonanie rejestracji (założenie konta) na stronie cosdlazdrowia.pl konsument staje się Uczestnikiem programu i na start otrzymuje bonusowe jednorazowe 50 PKT, przypisanych do jego konta.

b) Ilość otrzymanych punktów Uczestnik może sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto na stronie cosdlazdrowia.pl.

c) Punkty za zamówienie przyznawane są od razu po jego złożeniu.

d) Uzyskane punkty maj termin ważności, kiedy można je wykorzystać, jest to 90 dni od dnia przyznania ich na konto.

e) Liczba punktów, jakie otrzyma Uczestnik za zamówienie widoczna jest przy każdym produkcie, na karcie produktu.

f) Uczestnik może skorzystać z dodatkowych akcji specjalnych, promocyjnych, organizowanych przez Organizatora. Informacja o akcjach specjalnych będzie publikowana na stronie cosdlazdrowia.pl oraz w mediach społecznościowych na profilach Organizatora.

g) Punkty naliczane są za zakup produktów, nie można uzyskać punktów za koszty dostawy.

h) Maksymalna liczba, jaką może otrzymać Uczestnik podczas zakupów wynosi 10 PKT.

i) Rezygnacja z uczestnictwa

j) Uczestnik w dowolnym momencie może zrezygnować z uczestnictwa w Programie. W tym celu należy wysłać wiadomość e-mail z wolą rezygnacji z uczestnictwa w Programie na adres info@cosdlazdrowia.pl, wpisując w tytuł wiadomości: „Rezygnacja z Klubu cosdlazdrowia.

k) Rezygnacja wiąże się z usunięciem konta na stronie cosdlazdrowia.pl oraz utratą zebranych na nim punktów.

 

  1. 5. Statusy punktów i przelicznik

a) Statusy punktowe:

Punkty oczekujące – są to punkty automatycznie przyznawane w momencie złożenia zamówienia. Punkty te oczekują na weryfikację ze strony Organizatora. Weryfikacja oznacza zmianę statusu punktów oczekujących na jeden spośród dwóch następnych statusów (przyznano lub anulowano). Punkty te nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego Klienta.

Punkty przyznane – są to punkty, które zostały zatwierdzone (wpłynięcie zamówienia, otrzymanie płatności za zamówienie), z tych punktów Uczestnik może korzystać podczas składania przyszłych zamówień.

Punkty odjęte – są to punkty, które Uczestnik wykorzystał już podczas zamówienia.

Punkty anulowane – są to punkty, które nie przeszły pomyślnie weryfikacji i zostały anulowane w momencie niedojścia do transakcji (np. brak wpłaty, nieodebranie zamówienie lub zwrot) Punkty oznaczone statusem „anulowane” – nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla Uczestnika.

 

b) Uczestnik może wymienić punkty na % rabatu, który naliczy się mu na zamówienie (z wyłączeniem produktów nierabatowanych) lub na produkt gratisowy, lub darmową dostawę Kurierem Poczty Polskiej.

X = wartość punktowa zamówienia, w którym 10 zł = 1 PKT (np. jeśli wartość zamówienia wynosi 135,6 zł = liczba punktów zdobytych w zamówieniu wynosi 13). Liczba X jest zaokrąglana do wartości całkowitych w dół.

c) Aktualny przelicznik punktowy wygląda następująco:

Rabat %:

10 PKT – 1% rabatu na zamówienie

20 PKT – 2% rabatu na zamówienie

30 PKT – 3% rabatu na zamówienie

40 PKT – 4% rabatu na zamówienie

50 PKT – 5% rabatu na zamówienie

60 PKT – 6% rabatu na zamówienie

70 PKT – 7% rabatu na zamówienie

80 PKT – 8% rabatu na zamówienie

90 PKT – 9% rabatu na zamówienie

100 PKT – 10% rabatu

Produkt gratis:

55 PKT – Kurkuma 100g

65 PKT – Jarzynka 300g

75 PKT – Soda oczyszczona 1kg

80 PKT – Orzechy ziemne 500g

90 PKT – Erytrytol 500g

100 PKT – Daktyle 1kg

130 PKT – Rodzynki sułtańskie 1kg

140 PKT – Mieszanka studencka 500g

150 PKT – Nasiona chia 500g

160 PKT – Migdały całe 500g

Darmowa dostawa

150 PKT – darmowa wysyłka za pośrednictwem kuriera Pocztex na wskazany adres przez Uczestnika.

 

  1. 6. Postanowienia końcowe

a) Promocje nie łączą się. Podczas składania pierwszego zamówienia na stronie cosdlazdrowia.pl Uczestnik może skorzystać z kodu rabatowego, który uzyskał za zapis do newslettera LUB wykorzystać 50 PKT, które otrzymał na start za założenie konta.

b) Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu i zasad Klubu cosdlazdrowia.pl i zobowiązuje się do poinformowania o każdej zmianie wszystkich Uczestników za pomocą wiadomości e-mail.

c) Wybrany rabat nie podlega dalszej modyfikacji – nie może być już być zmieniony dla danego zamówienia.

d) Saldo punktów może być zmienione przez administratorów systemu w przypadku anulowania zamówienia.

e) Każdy zarejestrowany i zalogowany Uczestnik otrzymuje informacje o aktualnym stanie salda punktowego oraz możliwości rabatów.