Sposób na jędrne pośladki – podpowiadamy co jeść i jak ćwiczyć, aby osiągnąć wymarzoną figurę

Marzysz o pięknych i jędrnych pośladkach? Nie masz ochoty czekać do wiosny i już dziś chcesz zadbać o swoje ciało i zdrowie? Pochwalamy Twoją decyzję! W poniższym poradniku przygotowaliśmy zestaw praktycznych wskazówek, dzięki którym bez trudu wprowadzisz zdrowe zmiany do swojej codzienności.

Z tego artykułu dowiesz się

  • Co i kiedy jeść, aby czuć się pięknie i zdrowo;
  • Jak ćwiczyć, aby zwiększyć jędrność swoich pośladków;
  • Jak pielęgnować skórę na udach i pośladkach.

Co i kiedy jeść, aby czuć się pięknie i zdrowo?

Nie musisz katować się wymyślnymi dietami, aby w krótkim czasie pozbyć się nadmiaru zbędnych kilogramów, a przy tym cieszyć się dobrym zdrowiem i samopoczuciem. Wystarczy, że już od dzisiaj będziesz sumiennie stosować się do zasad zdrowego odżywiania. Na czym one polegają?

Po pierwsze: Staraj się jeść 5 posiłków dziennie o stałych porach (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolację);

Po drugie: Pamiętaj, aby każdego dnia spożywać przynajmniej 500 g świeżych warzyw i owoców (1/2 porcje owoców; 3/4 porcje warzyw);

Po trzecie: Wyeliminuj ze swojej diety słodkie napoje gazowane oraz słodzone soki. Zamiast tego staraj się spożywać przynajmniej 2 L wody dziennie;

Po czwarte: Zrezygnuj ze spożywania dużych ilości czerwonego mięsa. Zamiast tego wprowadź do swojej diety mięso drobiowe, ryby morskie oraz rośliny strączkowe;

Po piąte: Zrezygnuj ze smażenia, dań typu fast-food oraz słodkich i słonych przekąsek. Zamiast tego jedz więcej orzechów oraz nasion.

Jak ćwiczyć, aby zwiększyć jędrność swoich pośladków?

Jeśli chcesz poprawić wygląd swojej sylwetki, wcale nie musisz kupować karnetu na siłownię. Wystarczy kawałek podłogi i przynajmniej 20-30 minut każdego dnia, aby już po kilku tygodniach zauważyć wyraźną poprawę kondycji swojego ciała. W poniższej części tekstu, przedstawimy Ci kilka prostych ćwiczeń, które pomogą Ci ujędrnić pośladki.

Ćwiczenie 1: PRZYSIADY – to jedna z najprostszych, a zarazem najbardziej skutecznych metod ujędrniania pośladków. Wystarczy, że staniesz w delikatnym rozkroku na płaskim podłożu, a następnie ugniesz kolana, i dynamicznie je wyprostujesz. W tym samym czasie możesz ułożyć ręce na biodrach lub trzymać je wyprostowane przed sobą. Takie ćwiczenie wykonuj w 5 seriach po 10 powtórzeń.

Ćwiczenie 2: SCHODKI – jeśli chcesz poprawić wygląd swoich pośladków, zrezygnuj z windy! Możesz również wykonywać codzienne ćwiczenia z pomocą stepera.

Ćwiczenie 3: WYRZUTY NÓG W TYŁ – w celu wykonania niniejszego ćwiczenia będziesz potrzebować wygodnej maty. Uklęknij wygodnie, a następnie oprzyj dłonie płasko na macie. Jedną nogę wyprostuj i wypchnij do tyłu, aby następnie wrócić do pozycji klęczącej. Takie ćwiczenie wykonuj po 10 razy na każdą z nóg w 3-5 seriach.

Ćwiczenie 4: NAPINANIE POŚLADKÓW – to ćwiczenie, które jesteśmy w stanie wykonywać niemalże w każdym miejscu. Wystarczy, że staniesz wygodnie w delikatnym rozkroku, a następnie zaczniesz napinać mocno mięśnie pośladków, aby następnie je rozluźnić. Takie ćwiczenie wykonuj po 10 powtórzeń w 5 seriach.

Ćwiczenie 5: SKAKANKA – skoki na skakance to sprawdzony sposób na uniesienie mięśni pośladków. Wykonuj je każdego dnia, a już po kilku tygodniach przekonasz się, że było warto.

Jak pielęgnować skórę na udach i pośladkach?

Podczas pielęgnacji niezwykle ważne jest zarówno złuszczanie martwego naskórka, jak i dogłębne nawilżenie skóry. W tym celu, przynajmniej raz w tygodniu warto wykonywać peelingi, a każdego dnia nawilżać skórę przy pomocy balsamu do ciała wytworzonego z naturalnych składników. Pomocne w utrzymywaniu jędrności skóry okazuje się również częste masowanie zarówno okolic ud, jak i pośladków.

Podsumowanie

Piękny wygląd zawsze idzie w parze z dobrym zdrowiem i samopoczuciem. Jeśli chcesz się nimi cieszyć już dziś, zabierz się za wykonywanie codziennych ćwiczeń, jak również przestrzeganie zasad zdrowego odżywiania. Nie zapominaj również, aby każdego dnia wypijać przynajmniej 1,5 L wody.